Het claimproces

In 4 simpele stappen helpt de D-Reizen claimservice u bij het verkrijgen van de compensatie waar u recht op hebt! Dit kan oplopen tot wel €600,- per persoon! 

Neem de 4 stappen hieronder door en claim direct!

 

....

 

1     
  
                  

Controleer of u recht heeft op compensatie!  
Op onze website kunt u vluchtnummer en datum invoeren om het traject te starten. Begin altijd bij uw eerste vlucht, deze afstand wordt namelijk meegenomen in de berekening van de hoogte van de compensatie. Nadat u de situatie en de eventueel vervangende vluchten ziet u gelijk of u recht heeft of niet. Indien nodig kunt u de vliegtijden zelf wijzigen door op het potloodje te klikken (linksboven).

2  

Voeg passagiers en documenten toe! 
Indien ons systeem aangaf dat u recht heeft op compensatie, zullen we dat zo spoedig mogelijk aan u bevestigen. Het kan namelijk zijn dat de vertraging toch minder dan 3 uur is geweest, of dat er sprake is geweest van buitengewone omstandigheden waardoor we uw claim niet in behandeling kunnen nemen. U kunt ondertussen de passagiers toevoegen en de juiste documenten verzamelen. We hebben alleen een boekingsbevestiging, legitimatiebewijs en een getekende volmacht nodig van alle passagiers! 

3  

We gaan aan de slag! 
Als we alle benodigde documenten van u hebben ontvangen gaan we namens u de luchtvaartmaatschappij aansprakelijk stellen. Vaak zijn er meerdere brieven nodig alvorens de luchtvaartmaatschappijen reageren, of ons gelijk geven. Soms lukt het niet via het brieventraject, en zullen we een rechtszaak aanspannen om de compensatie alsnog te verkrijgen. In 97% van de gevallen winnen we alsnog in het juridische traject! Onafhankelijk van hoe we de claim winnen, blijft ons percentage 29% van het geclaimde bedrag. Verliezen we, dan zijn er voor u geen kosten.   

4

 

U ontvangt de compensatie!   
Gefeliciteerd, u heeft een e-mail ontvangen dat de luchtvaartmaatschappij ons in het gelijk heeft gesteld en compensatie gaat verlenen! Het verschilt per luchtvaartmaatschappij wanneer wij de compensatie daadwerkelijk ontvangen, maar zodra wij het hebben, maken we het uiterlijk 2 weken later naar u over. Houd rekening met een termijn van 6 weken, maar het is vaak sneller! 

 

Ervaringen

Onze klanten geven ons gemiddeld een !